Już 62 370 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Nie masz konta?

Współpraca ze szkołami językowymi

Strona główna > Współpraca ze szkołami językowymi

Współpraca z Edustation to możliwość sprzedaży usług szkoły językowej klientom Edustation. W ramach współpracy nawiązujemy partnerstwa ze szkołami językowymi, które chcą zwiększyć swój zysk rozszerzając obszar swoich działań.

Płaszczyzny współpracy

W ramach współpracy możliwe jest działanie na dwóch obszar - kursy online dla firm i korporacji (B2B) oraz kursy online sprzedawane na rynku konsumenckim po własną marką szkoły językowej (B2C).

B2B

1. Wyszukanie firmy + analiza

Poszukiwanie zainteresowanej firmy/korporacji leży po stronie Edustation. Analizę potrzeb przeprowadza również Edustation - badanie i analiza języka stosowanego w firmie, oczekiwania firmy/korporacji.

2. Digitalizacja

Po sprecyzowaniu oczekiwań firmy, partnerskie szkoły językowe otrzymują zapytanie w sprawie możliwości przygotowaniu contentu. Wprowadzenie posiadanych materiałów przez szkołę językową odbywa się przy pomocy Edytora Modułów Językowych Edustation. Prawa autorskie do kursu zachowuje szkoła językowa.

3. Niższe koszty

Szkoła językowa wytwarza tylko treść/kurs i digitalizuje za pomocą Edytora Modułów Językowych Edustation. W ten sposób uzyskiwany jest zysk z opracowanego contentu, bez dodatkowych kosztów. Raz wytworzony content szkoła językowa może wykorzystać ponownie w przypadku kursu dla innej firmy.

4. Rozliczenie

Szkoła językowa otrzymuje wynagrodzenie za wytworzony content per każdy pracownik uczący się w miesiącu.

5. Gwarancja przychodu

Edustation zwraca się do sieci partnerów z zapytaniem o przygotowanie contentu tylko w przypadku znalezienia klienta. Umowy z firmą/korporacją zawierane są na 6 lub 12 miesięcy.

B2C

1. Materiały językowe/kursy

Szkoła językowa może wykorzystać posiadane materiały/kursy lub stworzyć dodatkowe materiały do sprzedaży kursów online pod własną marką.

2. Digitalizacja

Szkoła językowa wykorzystując technologię Edustation wprowadza posiadane materiały/kursy na platformę przy pomocy Edytora Modułów Językowych.

3. Dostęp do kursu

O cenie oraz okresie dostępu do kursu decyduje tylko i wyłącznie szkoła językowa. Dostęp do kursu online jako elementu uatrakcyjniającego naukę w szkole językowej mogą otrzymać również jej uczniowie.

4. Dodatkowy kanał dystrybucji

Kurs językowy szkoły znajduje się wraz z innymi kursami szkół oraz twórców treści na platformie Edustation (Marketplace). Umieszczenie kursu w Edustation umożliwia oferowanie sprzedaży kursu online szkoły językowej pod własną marką dla 40 tys. użytkowników. Publikowanie kursu nie wiąże się z żadnymi kosztami. Między szkołą językową a Edustation następuje jedynie podział zysku ze sprzedaży kursu.

5. Panel managera

Dostęp do ilości sprzedanych kursów online oraz osiągniętych przychodów. Wystawianie rachunków oraz zleceń wypłaty środków.

Chcesz tworzyć kursy online szkoły językowej? Napisz do nas!

Jak szkoła językowa tworzy kurs?

Do tworzenia kursów online służy Edytor Modułów Językowych Edustation. Edytor umożliwia tworzenie treści interaktywnych do nauki online według własnego scenariusza szkoły językowej. Co ważne, kurs online oferowany jest pod własną marką szkoły językowej, która pozostaje właścicielem praw autorskich.

Liczy się marka szkoły językowej!

Kurs językowy oferowany jest pod własną marką szkoły językowej. Co to oznacza? Kurs szkoły językowej oferowany w Edustation w modelu B2C jest rozpoznawalny. Przy kursie widnieje nazwa szkoły językowej. Sprzedając swój kurs w Edustation szkoła językowa nie przekazuje swoich praw autorskich. Kurs w dalszym ciągu należy do twórcy!

 

Chcesz zapytać o szczegóły? Dowiedzieć się więcej? Napisz do nas!

Mobile Analytics